::   OC-Papat    ::   Tiedotteet    ::   Kuvagalleriat    ::   Kommellukset    ::   WebCam    ::   Tiedostot    ::   Tulokset    ::   Yhteystiedot    ::   Linkit   ::
OC-Papat, ahaa.... Jotain oikein tapahtuukin joskus?

Pappa-Miitti @ Oravainen 1-3.7.2005 (Päivitetty 30.06.2005)
Tulevana viikonloppuna eli 1-3.7.2005 järjestetään Oravaisissa jo toinen vuosittainen Pappa-miitti. Edellinen vuosi meni hiukan harjoittelun piikkiin, tänä vuonna on kalustoa ja miehistöä kasvatettu entisestään. Osallistujina intervepin ja kellotusskenen wannabe-julkkiksia, eli OC-Pappa-porukasta CP-Geek sekä TuneX. Mauri joutui valitettavasti perumaan tulonsa terveydellisistä syistä johtuen, tsemppiä sinne. Pappojen lisäksi vahvistamme rivejä #oc-papat-irkkikannulta sekä Takorautaa.net-sivuilta tutulla snr:llä. Mukana myös mm. Finclockersista tuttu TGX, sekä tapahtuman moderoinnin suorittava mm. MuroBBS:n sekä io-tech foorumin ansioitunut moderaattori Gira.
Tuttuun tapaan OC-Pappojen golgatan tietä pääsee seuraamaan "livenä" sekä Webkameroiden että irkkikannumme (#oc-papat @ IRCNet) kautta. Tapahtuman virallinen Antero Mertaranta valitaan perjantai-iltana, varsinaisen kellotuspäivän ollessa lauantai. Tarkemmat ajat ilmoitetaan mm. tällä sivulla sekä irkissä. Lauantaina hiljennymme (?) iltasella pieneen yhdessäoloon ja virkistäytymiseen, joten yömyöhälle asti ei kellotella.
Rautana taistossa mukana prosessoreista mm. Intelin M 750 sekä AMD:n 4000+ Clawhammer. Emoina mm. Asuksen P4C800E-DLX, DFI Lanparty UT Ultra-D sekä MSI K8N Neo2 Platinium. Virtapuolta hoitaa OCZ 520W sekä 600W mallit, muisteina tuttua tavaraa, mm. BH-5, UTT, Mushkinin Redlineä jne. Lisäksi tarkoitus rääkätä CP-Geekin "Suomen nopeinta" ( Muropaketti Superpi sekä Takorautaa superpi ) AMD 3200+ kiveä. Voipi olla että yllätys tai kaksi löytyy myös? ;)
Menetelminä kellotuksen kulmakivet, eli CO2 sekä LN2, ja kumpikaan ei lopu kesken jollei snr ala laboroimaan tiedemiestyyliin mitään.

Menossa mukana mm. Only4Pro, MTP-Oravais Ab, Verifi Group, AGA sekä joukko muita tukijoita.

Tervetuloa kannulle / kameroiden kytikselle!

Oravainen 28.6.2005 CP-Geek
28.06.2005 by CP-Geek

::   OC-Papat   ::   Tiedotteet   ::   Kuvagalleriat   ::   Kommellukset   ::   WebCam   ::   Tiedostot   ::   Tulokset   ::   Yhteystiedot  :: Linkit   ::
Copyright (C) 2004-2008, OC-Papat - CP-Geek. Kaikki oikeudet blaa blaa blaa....